keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

5. kuuri, 3. päivä ja äidin syntymäpäivä

Tänään on äitini 60-vuotissyntymäpäivä. Hän ei varsinaisesti juhlinut, eikä vieraita käynyt kuin neljä, mutta jostain syystä olen nyt aivan poikki. Oma väkikin oli poissa. Sää kirkastui illaksi ja kävin pienellä happihyppelyllä vieraiden lähdettyä, vaikka olin todella väsynyt. Pientä aurinkoterapiaa harmaan päivän jälkeen. Tässä synttärisankari


Päivällä kävin fysioterapiassa. Olen pohdiskellut parasta peruskunnonkohotuskeinoa. Onko parempi tehdä pitkiä hitaita lenkkejä vai nopeampia lyhyempiä sauvakävelyitä (sauvoja ei hitaalle lenkille voi ottaa mukaan, koska ne vievät mukanaan). Olen saanut tähän kysymykseen erilaisia vastauksia, mutta hänen vastauksensa oli, että näiden sekoitus on paras, jolloin kroppa saa hieman erilaista rasitusta. Ylirasitusta täytyy kuitenkin välttää eli kropan täytyy saada myös palautua aina välillä. Tämä vastaus miellyttää itseäni tähänastisista eniten, joten taidan pitää sitä ohjenuorana.

Päivä on mennyt aivan hyvin, mutta kyllä väsymys on ollut pahempaa kuin eilen tai toissapäivänä. Nukuin pienet päikkärit myrkkyjen oton jälkeen, jonka jälkeen olin entistä pahemmin takussa.

Tänään katsotaan vielä jotain mukavaa äidin kanssa ja huomenna otetaan lokoisasti pitkästä aikaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti