tiistai 5. toukokuuta 2015

Työporukan kanssa laavulla

Tänään olin työporukan kanssa meidän toimistosihteerin eläkkeelle jäämisjuhlissa. Tai ensin hän jää lomalle torstaina ja sitten syyskesästä eläkkeelle. Laavulla käynti tällaisissa merkeissä oli ainakin erilaista ja oikein mukavaa. Ei tarvinnut tuskailla vaatteiden kanssa kun mihinkään ei mahdu. Mun metsäasuni yllättäen on niin suuri, että näin jälkeen päin harmittaa, etten älynnyt kokeilla sitä silloin kun olin kaikkein pulskimmillani, sillä se olisi mennyt luultavasti kaikkein parhaiten päälle.

Laavulle oli taiottu vihreää salaattia, jotain raastesalaattia, lämminsavulohta, kermaperunoita, sämpylöitä ja levitettä sekä tietenkin kakku. Kolmea ensimmäistä pystyin minäkin syömään, joten aivan turhaan olin ottanut eväsleivät mukaan. Banaani sen sijaan oli ihan mukava oma eväs, kun muut söivät kakkua. Olivat varanneet vihreätee teepussejakin, mutta olin haudutellut senkin itselleni termariin. No tiedänpä ensi kerralla kun toimistolle menen, etten tarvitse omia teepusseja mukaan.

Kotona oli pakko käydä suihkussa savunhajun vuoksi ja illasta matkaan vielä kuoroon. Tänään oli kuun ensimmäinen kuorotreenipäivä eli vauvan villasukkia kerättiin jälleen, joten päättelin kaksi pari nopeasti joukkoon. Ennen kuoroa ehdin lepäilemään vajaan tunnin ja jopa nukahdin.

Kuorossa oli mukavaa, mutta nyt jännittää. jos onnistun tämän pivän sitkuttamaan niin kolme kohtauksetonta viikkoa tulee täyteen. Autossa vain tuli ikävä kuuma-aalto, joten saa nähdä kuinka käy. Joten ei nyt enempää.


1 kommentti:

  1. Oli mukava nähdä taas. Ensi viikolla me kaksi LOISTAMME poissaolollamme emmekä sulostuta sorjaa iltaa, mutta sitten taas! Ja vaikka valittelet, ettei mikään mahdu päälle niin mun mielestä näytit tänään selvästi kapoisemmalta kuin aiemmin, jollain tavalla tutummalta :). Toivottavasti loppuilta meni mukavasti! T. Annika

    VastaaPoista